mini-ITX deska a LVDS konektor

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Prosinec 23 17:25:47 CET 2005

Petr Lascak wrote:

>   No bohuzel VIA deska i s LCDkem je uz pryc, byl jsem jen konzultant,
>   ale zkusim vystrachat podrobnosti. Jen v rychlosti, vyrobce specifikuje
>   vetsinou par jim vyzkousenych LCD, ktere nesezenete. Ale staci to pro
>   najiti vhodne nahrady, dodavatele (mozna by se nemelo, ale ja zkusil
>   pana Kolare z Koala.cz) a procteni katalogovych listu.
>   Pak uz jen bylo treba propojit spravne piny a obrazek byl na svete.
>   jeno mama pripominka, bez podsveteleni neni videt nic, takze nezapomenout
>   pripojit tkz. invertor.
>
>   Pokud se mame bavit nejak podrobneji, je treba poslat typ
> [...]

to neni hardcore embedded board, to je normalni mini-ITX VIA PD-10000 s
1GHz Via Nehemiah CPU. Chci proste na pozici jedne 5,25 mechaniky misto
zaslepky LCD displej, a kdyz priroda dopusti tak klidne i pres dve
pozice. A kdyz uz to ma LVDS konektor, tak proc to nepripojit prave pres
to :-)

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu