vadny CDMA modem nebo problem v Iptables?

sniper_2 na centrum.cz sniper_2 na centrum.cz
Neděle Prosinec 25 19:14:26 CET 2005

Diky za pohotovou odpoved.

S jakyma parametrama script poustite? nevim co je v promene $4.

Nebo muzete mi vypsat iptables? a poslat mi jak to ma presne byt?

iptables -t nat -L
iptables -L

Web cdma.cz jsem sice prolejzal ale nasel jsem jen radu ze kdyz to nekomu dela
at reklamuje modem :-) No kdo hold umi hledat tak ten najde. Diky Vyzkousim