OT: povine logovani od noveho roku - par otazek

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pondělí Prosinec 26 09:44:34 CET 2005

Petr Vileta napsal(a):

> Uznavam vasi vyhradu k OT, ale pokud se diskuze prenese jinam, dejte
> sem prosim nekdo zpravu, KAM se prenesla. Take me to zajima.

Me by taky zajimalo, kde se ten problem diskutuje.

Sice je to zlehka OT, ale na dva pravoverne, kteri by sem nikdy nic OT
neposlali,
pripada vetsina, ktera by problem, pravne souvisejici s provozem serveru,
rada prodiskutovala a resila.

Mimochodem, ta zaplava mailu o Vanocich zase neni takova,
urcite neni nutne na jeden OT mail vyrobit 2 dalsi karajici maily.

--
Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770