vadny CDMA modem nebo problem v Iptables?

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Prosinec 26 11:40:50 CET 2005

On Mon, 26 Dec 2005 sniper_2 na centrum.cz wrote:

> Tak bohuzel zde diskutovane reseni nepomohlo. Sice to hodne snizilo pocet
> pripojeni. a prodlouzilo vypadky. cca po pul minute, ale porad to navaze
> spojeni treba 6krat nez se najde nejaky stabilnejsi ve kterym to vydrzi dele.
> :-(

Jak jsem jiz pred nejakou dobou psal do teto konference -
rychle periodicke pridelovani novych IP adres na CDMA muze mit nekolik
pricin

- vadny modem (reklamaci mi provedli okamzite a pri spravnem nastaveni
iptables uz pak ke zmenam nedochazelo)
- spatny NAT (projdou na modem packety se spatnou zdrojovou IP adresou)
- nejak "vadny" packet (z pohledu modemu) - napriklad i spravne zNATovany
packet vygenerovany linuxovou verzi programu sjphone dokaze zmenu IP
adresy vyvolat. Ktera presne vlastnost packetu se tomu modemu nezda jsem
nezkoumal.

Cili suma sumarum, pokud mate spravne nastavene iptables a tcpdumpem
overeno, ze se na modem nedostane ve chvili kdy se prideluje nova IP
adresa zadny packet se spatnou (neNATovanou zdrojovou IP adresou) a
npouzivate zadne nestandardni protokoly (napriklad H.323 pro VoIP),
doporucuji reklamaci modemu.

--
JiKos.