Zmena poradi nacteni SATA karet

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Pondělí Prosinec 26 11:52:02 CET 2005

> Prelozte ten driver, ktery nepotrebujete pro pripojeni / oddilu, jako
> modul. Nebo jeste lepe oboji jako modul a v initrd je nahrajte ve
> spravnem poradi.

K tomu mam nejaky vnitrni odpor :-( Ale asi to tak dopadne.

Hledal jsem to pres 2 hodiny a po napsani sem se mi podarilo najit:
http://www.fedoraforum.org/forum/printthread.php?t=16475
Radi tam pro scsi (predpokladam, ze libata je pod scsi):
- parametr jadra scsihosts=
  toto se mi nedari pouzit, mozna zadavam spatna jmena:
  scsihosts=sata_sil,sata_promise
- prohodit poradi v PCI slotech
  jenze pak se mi stroj snazi bootovat z toho promise, coz nejde
  proc to linux nacita v opacnem poradi nez BIOS? nemate potuchy,
  jak to v jadru zmenit?

> Jinak mi neni zcela jasne, proc vam tolik vadi, ze se root svazek
> nejmenuje sdaX.

V pripade vypadku disku sda by se z sde stalo sdd ...

Luf