spusteni odpovidajici aplikace

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Prosinec 27 01:15:25 CET 2005

Slavek Banko wrote:
> Jak jsem se nyní přesvědčil, tak program "run-mailcap" jen skript v
> perlu, který také používá mailcap, který snad všichni mají a všichni
> používají.

No to by bylo fajn. Ja pouzivam Linux pouze na serverech v textovem modu a s
Linuxem v grafickem modu nemam zadne zkusenosti. Pravda je, ze i na
serverech s RH tento soubor je.
Muze jeste nekdo potvrdit, ze /etc/mailcap je opravdu ve vsech distribucich,
kde se pouziva grafickek prostredi?
A nebo jeste jinak. Kdyz si v desktopu (KDE, GNOME atd.) nainstaluji dva
ruzne browsery, uklada se nekam informace o tom, ktery je default? Pokud to
bude do jiz zminovaneho souboru, pak jsem potesen ;-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz