Presun databaze mezi MYSQL 4 na 5, kodovani

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Středa Prosinec 28 21:19:05 CET 2005

On Wed, Dec 28, 2005 at 10:53:34AM +0100, Petr Bartel wrote:
> [...]
> using readline 5.0 a ta si preje aby bylo zadano kodovani....
>
> Rad bych tedy vedel, co mohu delat abych co nejjednoduseji presunul
> data, popr. globalne nastavil mysql na novem serveru. Popr. jak upravit
> data ? Zkousel jsem po dumpu z stareho serveru je prohnat pres recode z
> latin2 do utf8 a pak to naimportovat na server novy a pak jsem nastavil
> ve virtual hostu UTF8, data z mysql byly cesky a bohuzel zbytek textu
> ne. Zajima me jestli tedy napr. znovu pres recode prekodovat zbytek
> textu  (phprs) na disku nebo jestli to lze resit jinak ?

A ceho tedy vlastne chcete docilit? Pokud chcete prejit na UTF-8, a to
jak v databazi, tak v HTML strankach tak by asi bylo vhodne prekodovat
dava v MySQL a prekodovat PHP skripty a nemit v konfiguraci Apache nic
o ISO-8859-2. Pokud chcete jenom prekodovat data v MySQL, ale dal jet
v PHP v ISO-8859-2, tak ...

> Dalsi experiment co jsem zkousel bylo pridat do my.cnf do sekce mysqld
>
> character_set_server=latin2
> collation_server=latin2_czech_cs

... asi neni dobre rikat, ze _server je v latin2, ale ze _client je
v latin2.

> lec to mi prenastavilo jen nektere casti mysql

Slovem "nektere" jste prilis nepriblizil, co se Vam na tom stroji
vlastne deje.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, large Web systems, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.