Zameneni spousteni z scriptu z PHP

ph na rook.cz ph na rook.cz
Středa Prosinec 28 22:41:11 CET 2005

> Mountovat /tmp svazek s option noexec?
>
> --HH

   Stojí ale za to dodat, že to znamená jen ztížení spuštění kódu, ne jeho
stoprocentní zamezení - aplikace si vždycky může kód natáhnout sama, případně
přeinterpretovat ELFí hlavičku a jumpnout na něj.
   Navíc fíčura glibcího ld.so to usnadňuje:

$ cp /bin/ls /tmp
$ chmod -x /tmp/ls

$ /tmp/ls
bash: /tmp/ls: Přístup odmítnut