ftp upload

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Čtvrtek Prosinec 29 07:45:54 CET 2005

Mam dve rady:

1, pouzit subor .netrc v domovskom directory uzivatela pod
   kym dany script spustas. Jeho obsah je napr.:
   machine 10.10.10.10 login moj_ftp_login password moje_ftp_heslo
   (pozri manual k ftp a netrc)

2, pouzi namiesto prikazu ftp lftp (pozri manual lftp).
   Zo zaciatku jeho manualu je to dost jasne:
   NAME
       lftp - Sophisticated file transfer program

   SYNTAX
       lftp [-d] [-e cmd] [-p port] [-u user[,pass]] [site]
       lftp -f script_file
       lftp -c commands
       lftp --version
       lftp --help