ISA slot v novem pocitaci

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Prosinec 29 18:33:58 CET 2005

Jaroslav Honsa wrote:

> Je na 0x500. Myslel jsem, ze se o tuhle oblast BIOS nestara. Zkusim
> jeste jednou projit nastaveni BIOSu, ale prochazeli jsme to s kolegama
> nekolikrat a zkouseli kdeco...

Pridam jeden malo znamy trik. Na hlavni strance BIOSu stisknete Ctrl-F1 a
mely by se objevit dalsi moznosti nastaveni. Vetsina novych biosu (AMI,
AWARD) to tak ma delane.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz