Distribuce pro i386/4MB RAM

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Úterý Únor 1 09:10:14 CET 2005

Yeti <yeti.ssm na atlas.cz> wrote:
> Servus vespolek,
>
> poskládal jsem ze šrotu ďábelsky výkonný stroj o parametrech 386SX/40MHz
> (bez koprocesoru), 4MB RAM, 1,2GB HDD, 3,5" FDD, 3c509 NIC, ALS100 zvuk.
> Nemá to CD-RÓM.
>
> Chtěl bych na tom provozovat něco, na cemž lze brouzdat po Internetu
> (např. Linux), čili by to mělo umět TCP/IP.
>
> Nejlíp aby instalace šla nabootovat z diskety a zbytek se instaloval po
> FTP, nebo aspoň aby to mělo <4 instalační diskety. Hledal jsem (zejména
> na distrowatch.com a ll.cz), leč marně. Neznáte někdo nějakou vhodnou
> distru?

okrem uz spominanych veci (pred par rokmi kamarat na niecom podobnom
bezal debian hamm) by som skor navrhol VNC klienta a vsetky graficke
veci pustit na serveri. Po vhodnej optimalizacii komprimacie a bitovej
hlbky by to vobec nemuselo ist zle (obzvlast ak by sa podarilo rozbehat
svgalib vnc klienta, aby nemuseli bezat X11)

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |