Linux pro server

moje moje na vabo.cz
Úterý Únor 1 09:52:22 CET 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek píše v Út 01. 02. 2005 v 09:37 +0100:
> [...]

Tak zaplatte nekomu, at vam udela system na miru.
U ostatnich OS taky nikdo prilis nenadava, ze jsou zkompilovante tak,
jak jsou a ze tam jsou veci, ktere nejsou potreba (kalukacka, GUI).
Pokud potrebujete system na miru stejne si ho budete muset upravit to je
fakt. A ze nevystacite s necim, co vyhovuje dejme tomu 70ti% ostatnich
neni problem distributora. Otazka je jen, jestli vyhozenim toho co
nepouzivate a na co jsou nevhodne zavislosti neco opravdu ziskate. A
jestli se ziskana hodnota vyplati vzhledem k praci, kterou to bude stat.

MOJE

--
Konir Tomas
Czech Republic