[Off topic] nove CSS pre root.cz

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Úterý Únor 1 10:42:54 CET 2005

Dalibor Straka wrote:

> Az to budete mit hotove, dejte vedet ;o)

pouzite tieto:

http://www.lamonde.net/ro_global.css

je to zbuchane za 10 minut, preto to nieje nic moc, ale mozno sa toho
niekto chyti :)
treba mat k tomu v mozille webdeveloper plugin a pridat si tamtie CSS
"Add user style sheet"
alebo ked niekto ide cez squida, tak v squirme nastavit povodnu linku
s css na novu :)

upozornujem, ze ten novy stylesheet je spraveny ozaj narychlo, ale ja sam
ho pouzivam teraz :)