[Off topic] novy www.root.cz -(

arpanet arpanet na post.cz
Úterý Únor 1 11:30:12 CET 2005

On Tue, 1 Feb 2005 10:08:14 GMT
Petr Pisar <xpisar na fi.muni.cz> wrote:

> Simon napsal(a):

jeejej moje paranoia propukla naplno -)))
uz piisu ze dvou adres -)))
tj: -> ....arp a simon je neco jekyl a hyde

> pre16 je uz OK.
>
> Jinak, co me stve jsou zmrseny URL pri vypnutych coockies.

no ne neni to ok ....
pokud pred tim nez sahnu na roota vyprazdnim cache tak
ho dostanu ... ale pri dalsim pristupu ani tuk

problem je asi tady ... a navic je to zrejme problem parseru linkse

nicmene ani radek 31 -38 se mi zrovna moc neliibii ... -))) a dillu taky ne -)

.... na druhou stranu rootove me nenutej ho cziist ... je to jen a pouze dobrovolne -)))

toz tak