mozilla a alternativni CSS

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Únor 1 11:55:06 CET 2005

"Petr \"Qaxi\" Klíma" wrote/napsal:
: Veros Kaplan wrote:
:
: >"Petr \"Qaxi\" Klíma" wrote/napsal:
: >: Pekny den preji
: >:
: >: Da se mozille vnutit (napriklad ve View/Use style) aby pro ten ktery www
: >: server pouzival jiny CSS styl nez je ten na strance?
: >
: >  Pokud to chcete pro nového roota, tak by mělo pro všechny css
: >definice uvést #www-root-cz  (ještěže jsou páni z IInfa tak hodní).
: >
: >  S pozdravem
: >
: >
: >
: <body class="body" id="www-root-cz"> tm je ... ;-)

No vždyť říkám :-)

místo

a { text-decoration: none ! important; };

použijte

#www-root-cz a { text-decoration: none ! important; };

a vložte to do userContent.css (či jeho analogie v Mozille, já tu mám
Firefox).

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>