postfix: relay bez detekcie autentifikacie

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Úterý Únor 1 14:32:14 CET 2005

Roman Fordinal wrote:

> server mi vypise sposoby autentifikacie az po zacati TLS, ten vsak
> nezacne. preco?
> co mi v podstate hovori tato hlaska a ake je na nu riesenie? chyba mi
> nejaky kluc, alebo... ?
>
> Jan 31 21:13:14 [postfix/smtp] maps_find: smtp_tls_per_site: 212.89.236.112:
> not found

[root na aphrael deniky]# telnet smtp.iol.cz 25
Trying 194.228.2.82...
Connected to smtp.iol.cz.
Escape character is '^]'.
220 smtp-out4.iol.cz ESMTP server (Internet on Line)
ehlo pupu
250-smtp-out4.iol.cz
250-PIPELINING
250-SIZE 13650000
250-ETRN
250-AUTH PLAIN LOGIN
250-AUTH=PLAIN LOGIN
250 8BITMIME

Takhle vypada session se serverem, ktery autentikaci podporuje. Ten Vas
ji ovsem nenabizi... Co se chybove hlasky tyce, nemela by byt zasadni.

http://www.postfix.org/postconf.5.html#smtp_tls_per_site

Pavel Urban (pavel.urban na ct.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz (owned by Czech Telecom, www.ct.cz)
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/