flamware, bylo Linux pro server

luc xxlucas na centrum.cz
Úterý Únor 1 14:57:32 CET 2005

Dne út 1. února 2005 14:41 Pavel Benisek napsal(a):

> Pokud jde o Oracle, tak rozhodne podporovane distra. Jinak IMHO
> budete mit problemy s podporou od Oracle.
Oracle - potvrzuji, lepsi jen podporovane distro, v soucasne dobe asi
nejlepsi SUSE...jinak se to da rozchodit na spouste veci ale s
obrovskymi problemy.... upgrade /downgrade glibc, gcc atd ....lepsi je
fakt podporovane veci

Jinak je temer jedno co si vyberete vsechno ma sve pro a proti...nekomu
vyhovuje to a jinemu zas ono...

me sedi mdk, rhel, a na routerech a pomalejsich a starsich vecech
konzervativnejsi debian stable. Suse se mi take prijemne spravuje....

s rpm se pracuje dobre, deb jsou taky dost pohodove a vubec system v
debianu je moc pekny. ale presto radsi mam rpm a zvlaste pak urpmi(mdk)

ale vse je vec kazdeho ....
						hezky den...

--
luc
Linux 2.6.10-1mdkcustom Intel(R) Pentium(R) M processor 2.00GHz