CSS pro root.cz was:mozilla a alternativni CSS ver2.

"Petr \"Qaxi\" Klíma" qaxi na seznam.cz
Úterý Únor 1 15:20:49 CET 2005

nepotesi, v prvnim e-mailu nebyl ...

Zdravim

Dovolte bych suše předpokládal,
roota že všichni znáte tu.
Rabi Löwi z hlíny ho uplácal ...

hm ... no to jsem trochu odbočil ...
promiňte ... Werich tady Werich tam, všude kam se podivám ...

K věci:

1. root.cz změnil vzhled
2. jsa staromilec chci vrátit čas zpět
3. vzav editor vi jal jsem se činit
4. nemaje znalostí, pokládal jsem dotazy
      (děkuji pánům Věroši Kaplanovi a Romanovi Fordinalovi)
5. no a tady je první draft souboru "userContent.css" do Mozilly (možná
i Firefoxe)
       (umístěte do adresáře $VAS_PROFIL/chrome/)
6. potřebuji pomoct s otestováním, mám pomalou linku a root.cz mi jede
dooost pomalu
7. MAM pro mne NERESITELNY problem s
    DIV .strip-1  : nechce se mi zobrazit ROOT MAN
    INPUT .input : zaboha nemůžu zobrazit search box v bílé s černým textem

snad potesi ...