Linux pro server

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Únor 1 16:12:04 CET 2005

	Kromě toho, že bude trvat déle budete muset zkoumat, zda-li hlášený
problém je známá věc (= chtěný stav) nebo skutečný problém...

> * s tim provoznim denikem jsem to nejak nepobral

	Při 50+ strojích určitě pořád máte v hlavě všechny konfigurace apod.
takže poznámky (= provozní denník) nepotřebujete, stejně tak jste
one-man-show firmička, kde vše stojí a padá s jedním člověkem, který pracuje
24/7/365 bez nároku na dovolenou, odpočinek, spánek apod.?:-)

> A nevim jak u vas, ale me filesystemy drzi na plotnach pevnych disku
> pomerne pevne, zatim z nich na dno pocitace nespadnul ani jeden bit.

	Což o to, mne FS na plotnách drží určitě stabilněji a déle než cca
14 dnů nazpět povzdech Yenya, naopak OS je občas troubelín a zapíše něco
někde někam, co ani sám vlastně nechtěl...:-)