Linux pro server

Karel Zak kzak na redhat.com
Úterý Únor 1 18:12:35 CET 2005

On Tue, 2005-02-01 at 08:32 +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> [...]

Kde je zdroj cisla "90%"?

Pokud se bavime o binarni ditribuci tak tam proste vzdy bude rada
zavyslosti ktere nebudou vyhovovat vsem. Mozna to co hledas se jmenuje
Gentoo :-)

> 	Nikoliv, moznosti software byly dostacujici, nechceme furt nove
> features (zpravidla stejne zabugovane a nebezpecne), chceme zakladni SET
> funkci a chceme, aby tyto funkce skutecne delaly pouze to, co se od nich
> ocekava, nic vic ale ani nic min ani zadne postranni efekty... - domnivam

Kdo ocekava? Mas pruzkum zakazniku? Ctes jejich pripominky?

> se, ze moje pozadavky ma 90% všech uzivatelu pocitacu... ze Vy mezi ne
> nepatrite mne vůbec nezajima, klidne si budte v tech 10-ti% a honte se za
> features...

Never tomu, ze treba v RH je nejake magicke marketing oddeleni, ktere
ovlada vyvoj. Ty rozhodnuti delaji z velke casti lidi okolo supportu a
vyvoje. A u kazdeho balicku jsou to vyvojari a QA kdo nakonec reknou
jakou ten balicek bude mit podobu.

Proste je lepsi nainstalovat vsude kerberos-workstation a podoprovat tim
i zakazniky (co to potrebuji) nez delat nejake speciani a samostatne
vetve distribuce jejichz vyvoj by nikdo nezaplatil.

Pokud mas problem s update tak si mas moznost stezovat u podpory nebo v
bugzille.

Lze predpokladat, ze vyvoj pujde (k tvoji smule) u vetsich (=mnozstvi
uzivatelu) systemu smerem k LDAPu a Kerberosu. Ostatne se optej admina
nejake site s par tisic userama co pouziva.

> 	No a co? Z Vás zaše čiší blavoslovení RedHatu, který rozhodně taky
> není bez chyb, jak se furt tváříte a dávno to není high-end společnost

Podle ceho se to pozna? :-)

Celkem by mne zajimalo jak by si delal distribuci, kterou prodavas
zakaznikum kteri pouzvaji tisice pocitacu (nekdy i s neuveritelnym HW) a
tomu umerne nastroje a zaroven stejnou distribuci kterou pouzivaji
admini pro jeden i386 stroj.

	Karel

--
Karel Zak <kzak na redhat.com>