sendmail a pop3

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Únor 2 01:46:22 CET 2005

> Mam RedHat 7.3 a rozchozeny sendmail. Potreboval bych rozchodit pop3, aby
mi klienti mohli stahovat postu. Nikdy jsem to > nedelal. Trochu jsem hledal
v konferenci, ale nejak mi to nesedi. Musim nekde stahnout nejaky balicek,
nebo uz to 7.3 ma?
> Kdyztak kde? Jak ho pak nainstalovat?
Nejsem zadny expert, ale RH7.3 provozuji take. Pokud vim, tak pop3 je v
default instalaci (pokud jste nic nemenil). Spustte si ntsysv a podivejte
se, jestli mate zaskrtnute ipop3. Pokud to tam vubec nenajdete, tak to neni
nainstalovane a to uz vam musi poradit jini ;-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz