novy root

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Středa Únor 2 08:51:54 CET 2005

On Wed, 2 Feb 2005 07:00:16 GMT, Josef Polách <polach.j na pbsvb.cz> wrote:

>  Co musím udělat pro to, aby mi to fungovalo?
>
>  -- stáhl jsem css z toho linku do adresáře chrome
>  -- restartoval jsem Firefox
>  -- nechal jsem znovu natáhnout Root.cz
>
>  ...a ono nic. -- Tedy je to stejné jako předtím.
>
>  Nebo to v Linuxu funguje jinak? Co mohu mít špatně?

wenca na sumavska:~$ find . -name chrome
./.mozilla/default/s5phs0po.slt/chrome
./.mozilla/default/s5phs0po.slt/US/chrome

	...aneb mel by to byt nejaky adresar, ktery ma v nazvu 8
"chaotickych" znaku. Jak se pise v jinem threadu, "include" metoda je lepsi,
budu na tom jeste neco doladovat, resp. zkombinuju nejpeknejsi co najdu, a
uz nejsem moc daleko. :)

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860