Skutecne hardwarovy RAID

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Středa Únor 2 10:20:14 CET 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> [...]
Ja zazil pad dvou disku v RAID5 behem 15 minut. Teda prisel jsem do
prace (To hrobovy ticho a sepot vsech lidi ve firme by mel kazdy jednou
zazit. :) ), kdyz tam zrovna byl technik od HP a snazil se delat, co se
da. Nakonec se dalo, vyndali jsme pasku se zalohou z trezoru... a dal si
to asi umite predstavit.

Libor