Archivace zvukovych dat

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Únor 2 11:51:24 CET 2005

Cau,

On Wed, Feb 02, 2005 at 10:02:56AM +0100, Jan Kasprzak wrote:
> 	Rad bych si zaarchivoval svoje CDcka a pripadne i dalsi zvukova
> data. Hledam vhodny program, ktery by umel co nejvetsi podmnozinu
> z nasledujicich pozadavku:
[cut]

Ked sa obmedzis na CD, moj oblubeny je abcde (A Better CD Encoder), da sa
najst cez freshmeat. Nepotrebuje grafiku a a je to napisane v bashi (s
medzerami a divnymi znakmi problemy nema :-)).

Mozest mu nastavit kopu parametrov ako napr. aj prioritu a parametre
encoderov. Verzia 2.1.9 ktoru pouzivam podla popisu podporuje nasledujuce
encodery: lame, gogo, bladeenc, l3enc, xingmp3enc, mp3enc, vorbize, oggenc,
flac, speexenc, osobne odskusany mam len lame. Ma podporu CDDB + manualne
editacie, UTF-8 si isty nie som 100% ale ked mas ako editor vim ako ja, tak
urcite pojde
set fileencoding=utf8

> - ulozit vysledky na zadane misto
Ano to ide tiez, mozes nielen nastavit adresar kam sa uklada ale aj ako ma
vyzerat nazov podadresara a suboru a mat ich rozne pre CD s jednym a viacerymi
umelcami.

Pokial odladis konfiguraciu (mozem poslat moju ked chces ale je to trivialne),
proces pouzitia prebieha asi takto:

abcde
vyberies CD zo zoznamu ak je viac s identickym id
ked sa mu bude zdat ze je to multi-artist, zvolis typ
ked chces mozes manualne editovat v tvojom oblubenom editore
ked doeditujes, zacne pracovat a mozes ist robit nieco ine
po skonceni si zase v shelli a muzika na mieste

Aha a este nieco, ked mas rychlo grabujucu mechaniku, akonoahle dograbuje,
mozes v inom shelli zacat abcde-ovat druhe CD aj ked este to prve encoduje,
teda nepomiesaju su. Dokonca by som povedal, ze ked mas viac mechanik, dokaze
naraz pracovat so vsetkymi (spustis ho len s inym parametrom -d), ale
otestovane to nemam :-).

> -Y.
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.