novy root

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Středa Únor 2 14:26:05 CET 2005

On Wed, 2 Feb 2005 08:00:38 GMT, <kocek.kvetoslav na vestizol.cz> <kocek.kvetoslav na vestizol.cz> wrote:

>  Jeste zmenit pozici zpravicek a logo :-)

	No s tim se asi neda nic delat, uriznuti zpravicek me pekne stve a
rss (zpravicek) je taky dost na nic, bez ohledu na chudaka brejlovce bez
pusy. Logo a trocha oranzove se mi naopak libi. Moje (+ spoluatoru
vyjmenovanych ve stylu) posledni verze je na

http://www.vivazlin.cz/vasek/userContent.css

screenshot finalni verze:

http://www.vivazlin.cz/vasek/root.png

	...timto doufam ukoncuju sve figurovani v teto OT diskusi.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860