flamware, bylo Linux pro server

Středa Únor 2 14:24:27 CET 2005

Martin Kamín ZULU <martinkamin na quick.cz> wrote:
> I já myslím, že by se to mělo ukončit. Ale vraťme se zpět k dotazu: "které
> distro na server?" Já myslím, že je to legitimní otázka.

je to otazka ktora vyvola flamewar. Ak to chcete naozaj ukoncit tak ju sem
nepiste. A ani neradte nic vyssie ako hore, dakujem.

Najlepsia rada je predsa len - zvole si tu distribuciu, s ktorou vam bude
vediet niekto poradit. Spytajte sa kamaratov, pohladajte nejaky support vo
vasom okoli alebo si kupte fundovanu knizku.

> Když tazateli odpovíte: vyzkoušej a pak si řekni, co ti vyhovuje. Je to
> přeci hloupost, člověk nemůže dva týdny testovat 6 distribucí aby
> zjistil, která mu vyhovuje více a která méně - to je zbytečný masakr.

imho je predovsetkym hlupost, ze clovek, ktory ma problem vybrat si
distribuciu, ide instalovat server ;)

Fighting for peace is like fucking for virginity...