downgrade Mysql

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Únor 2 15:22:28 CET 2005

> V logu var/lib/mysql/***.err: sa sa nachadzaju tieto hlasky:
> Fatal error: Can't open privilege tables: File
Nikdy jsem downgrade nedelal, ale pokud vim, tak MySQL 4.x pouziva jine
sifrovani hesla v tabulkach pristupovych prav (tabulka mysql.user) a u
ostatnich tabulek prav (mysql.db, mysql.hosts atd.) ma jinou strukturu poli.
Proto instalace verze 4.x musi tyto tabulky zmenit a pri vraceni na v3.x to
prestane fungovat. Pokud mate zalohovane vsechny tabulky z verze 3.x (coz
predpokladam :-) ), tak proste vsechny smazte a nakopirujte je tam ze zalohy
(vytvorte je z dumpu)

> '/usr/share/mysql/charsets/?.conf' not found (Errcode: 2)
No a sem se podivejte, jestli tam existuje jazykovy conf soubor, na ktery se
odkazuje my.cnf

Snad vam to alespon trochu pomuze.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz