Archivace zvukovych dat

Ondrej Svejda osvejda na seznam.cz
Středa Únor 2 16:36:36 CET 2005

* 02.02.2005 15:14, Peter Surda <shurdeek na routehat.org>:
> Tak si to schvalne testujem a kludne mozem grabovat vsetkymi tromi co mam
> naraz:

Tak už mi to jede taky. Musím ale obě grabování spustit najednou.

> Ci to ma zmysel ponecham stranou, ale fungovat to funguje.

Smysl to má v urychlení grabování většího množství CD. Před pár dny
jsem si koupil přehrávač, tak jsem převáděl všechny svoje CD do oggů a
na dvou mechanikách to mohlo být ~2x rychleji hotové.

--
Ondřej Švejda <osvejda na seznam.cz>

Registered Microsoft Hater #5359328010