Jednorazova zaloha - image cele partition

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Únor 2 22:27:37 CET 2005

On Wed, Feb 02, 2005 at 09:21:47PM +0100, Petr Simek wrote:
> To zalohujete vcetne /proc ?
To je dobra poznamka, tar ma na to opsn -l ktora neopusti filesystem.

> Doporucuji jeste -X exclude_files a --atime-preserve
Ten atime zavisi od toho, co vsetko ti tam bezi, podla mna to v typickych
pripadoch neni dolezite.

O tom, ako spravne zalohovat sa tu toho uz nadiskutovalo, staci prehladat
archivy.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                           Reboot America.