textovy x binarni ftp prenos v mc

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Středa Únor 2 22:57:18 CET 2005

Kuk
neni jeden system v ISO a druhy v UTF ?, mne to delalo kdyz jsem bral
stary konfiguraky z RH7.3 a daval je do FC1

Zdenek

--
Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .

--
Bůh stvořil svět za šest dní. Sedmý den sednul do Tatry.
Pak přišli nevěřící a všechno to šlo do prd..e.

Na všechny teď hledím z patra, jezdím totiž vozem TATRA !!!!
--

        Tento e-mail neobsahuje VIRY,
jelikož nepocházi z prostředí systemu M$ Windows!!!