Preroutovani IP

Lubos Dusany lubos.dusany na seznam.cz
Čtvrtek Únor 3 09:57:31 CET 2005

Zdravim,

Noo, v praxi jsem vetsi segmenty od provideru resil tak, ze jsem si
udelal router/firewall na ktery mi provider pridelil spojovacku (/30) a
za tu spojovacku mi dal poskytovatel doroutoval vetsi segment.
Na routeru/linuxu uz je to potom klasicky routing, router muze mit jen
dve nebo vic sitovek, jedna venkovni, dalsi vnitrni, nebo to jde resit
profesionalne, dve sitovky a switch :)
Urcite exsistuji i jine reseni, me takove ale prislo nejlepsi :D

Lubos