PS/2 opticka mys a XORG problem

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Čtvrtek Únor 3 10:21:32 CET 2005

On Wed 2. of February 2005 7:49, Miroslav Meduna wrote:
> No me to jen ucukne a pak muzu hybat s mysi dale. To ucuknuti se
> opakuje cca po 3 sekundach. Zduraznuju,ze jsem byl strizlivy.:)
> Nicmene to urcite zkusim. Diky za vasi zkusenost.
> --
> S pozdravem Mirek.

Me to delalo taky (USB Logitech Wheel Mouse - Optical) cca. jednou do
hodiny, ale nezustala vyset. Po pohybu normalne pracovala dal ...

Ted uz se mi to nestalo tak mesic, z toho odhaduju ze je to problem
jedne z nasledujicich komponent:
- X.org (6.8.1.902, pred tim 6.8.1)
- jadro (2.6.10-nitro.r3, predtim 2.6.9-gentoo-r4)
- nebo mozna i problem spoluprace se synaptics driverem pro touchpad ???

Pekny den
--
Pavel Benisek