Distribuce pro i386/4MB RAM

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Únor 3 10:28:59 CET 2005

	Ale dá (samozřejmě, ne ted "aktuální" a plný moderních features). Na
čem myslíš, že jsem vyvinul všechny úpravy pro The Liane BBS (potomek dnes
na bbs.inway.cz a další vývoj via Tuttlíka na Piskovišti (bbs.cvut.cz - ?)?
I80386DX (40MHz) s 4MB (později 5MB RAM) a 40MB (později 120MB) partition
pro Linux. Pravda, optimalizoval jsem i tak, že když jsem nepotřeboval IP
stack, tak jsem ho prostě v jádře neměl (cele to nabootovalo (včetně uvodní
inicializace a posttestů v BIOSu) během 10-15s) a ušetřil pár stovek kilo
RAM aby GCC tak moc nesvapovalo...