D-Link DFE-580TX - problemy

arpanet arpanet na post.cz
Čtvrtek Únor 3 11:12:33 CET 2005

On Thu, 03 Feb 2005 10:54:33 +0100
Vladimir Smelhaus <smelhaus na bpt.cz> wrote:

> Zdravim,
>
> mam problemy se zprovoznenim vyse uvedene 4 portove sitovky. Karta
> funguje, ale ma ohromnou ztratovost paketu. Pouzivam driver sundance.
> Vyzkousel jsem driver z distribucniho kernelu i zkompilovany ze zdrojaku
> dodanych s kartou. Kernel 2.4.27.

> Je tady nekdo, komu to obdobne nechodilo a pote to nejakou zkusenou
> fintou rozchodil?

fintu neznam .... ani tu kartu ...

ale mam obecnou radu ....
   zjistete kde se ty pakety ztracej ....
treba ifconfig vam rekne neco malo o chybach
	jak rx .. tak tx

a pohled switche nebo hubu z druhe strany take neco rekne

potom budete vedet jestli kde se vam ty pakety ztracej ... jestli na drate nebo
v driverech at... ... no a pak hledate dal ...
treba kolize na switchi nabiiziii se samo .... chyba duplexu ...
a podobne ... zkuste hledat obecne ...

to zelezo neznam ...a optam se ... v linuxu vidite 4xeth
nebo se to chova jako 1xeth ?

cosi od d-linku 4portoveho jsem uz videl a chovalo se to jako malej hloupej switch ...
a jestli to je stejnej kus zeleza tak rada je jednoducha ... vyloucit mozne smyce na ethernetu ..
na protistrane ...

toz tak