problem s k-mail

Radomir Fojtik radfoj na seznam.cz
Čtvrtek Únor 3 13:02:02 CET 2005

Dne čtvrtek 03 únor 2005 12:17 Martin Pesler napsal(a):
> cim to je, ze kdyz v k-mailu najedu na dalsi zpravu,
> okamzite se zmeni jakykoliv predmet na zadny predmet,
> cele telo prazdne, zmizne odesilatel, komu proste vse.
> uplne prazdne
>
> dik

Neco podobneho mne take potkalo. I hral jsem si s filtry a dal
"aplikovat filtry" - mi se zdalo, ze kmail vytuhl tak jsem ho killnul.
O ty zpravy, ktere se toho filtu tykaly, jsem samozrejme prisel. Tak
jak rikate, byly kompletne prazdne. IMHO zustaly pouze informace v
nejakem tom "indexu".

Stalo se to jen jednou a od te doby, pokud KMailu zadam "narocnejsi"
ukol, dam mu vzdy cas na jeho splneni.

Fojtik Radomir