Video kecatko pro LAN

Milan Jurik M.Jurik na sh.cvut.cz
Čtvrtek Únor 3 15:12:23 CET 2005

Preji prijemny den,

   ano, jsou kompatibilni. Sice obcas zlobi, ale to spise na vetsi
vzdalenosti, v ramci LANky je to docela v pohode.
   Odblokovat H.323 na rozhrani s Inetem jde de facto samo od sebe
("genialni to protokol").
   MS Netmeeting je soucasti vsech MS Windows jiz delsi cas, jen v tech
novejsich se musi "doinstalovat", Google poradi.
   Jak zridit pripadne nejaky ten servrik pro seznam lidi a podobne ficury
si dohledejte na http://www.openh323.org/
   S pozdravem

           Milan Jurik