eurotel data express - rychlost uploadu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Únor 4 00:29:21 CET 2005

Pred casem se tu resilo zprovozneni %subj, ale marne hledam nejaky udaj o
skutecne rychlosti uploadu (od uzivatele do netu). Zkousel jsem proti
jednomu majiteli %subj VNC a preneseni jeho obrazu ke me trva cca 5-10
sekund pri rozliseni zvdalene obrazovky 800x600. Kdyz totez zkousim proti
cloveku s klasickym modemem na pevne lince Telecomu, tak tu obraz mam za 2-3
sekundy. Take jsem zkousel na tom %subj spustit Skype a odeslat soubor.
Ukazovalo to prumernou rychlost 450 Bajtu/sec. Je mozne, ze by to Eurotel
mel az tak moc nesymetricke?

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz