eurotel data express - rychlost uploadu

Karel Kral konve na quick.cz
Pátek Únor 4 07:45:35 CET 2005

Ahoj,

Petr Vileta napsal(a):

> Pred casem se tu resilo zprovozneni %subj, ale marne hledam nejaky udaj o
> skutecne rychlosti uploadu (od uzivatele do netu). Zkousel jsem proti
> jednomu majiteli %subj VNC a preneseni jeho obrazu ke me trva cca 5-10
> sekund pri rozliseni zvdalene obrazovky 800x600. Kdyz totez zkousim proti
> cloveku s klasickym modemem na pevne lince Telecomu, tak tu obraz mam za 2-3
> sekundy. Take jsem zkousel na tom %subj spustit Skype a odeslat soubor.

Jeste bych doplnil - zalezie preci na protokolu co se konektnes (u toho
modemu) a na HW u toho GPRS. Napr. u klasickeho telefonu s prokolem V90
(ci V92 nebo 56K) data odchazejici neprelezou 3.4kB. To same u GPRS -
pokud budes mit modem/mobil 4+1, tzn. 1 timeslot pro upload, neprelezes
1.6kB. Takze v tomto prikladu lehce dosahnes toho cos napsal.

Rekl bych ze pri rychlosti pod 2kB/s je nepouzitelna i vzdalena plocha z
window$ natoz pak VNC a jine klony...

Karel Kral
---