Odchyceni kratkodobych procesu

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pátek Únor 4 08:02:14 CET 2005

Zdravim.

	Uz nekolikrat se mi stalo, ze jsem potreboval zjistit, jake procesy
jsou spousteny v kratkem casovem sledu, pritom beh takoveho procesu trva
radove mene nez 1 sekundu, takze je nestihnu vypsat pomoci ps nebo neceho
podobneho. Predem upozornuju, ze prohledavat /proc rychle po sobe mi prijde
jako zcela nekoncepcni reseni.

	V grsecurity byla moznost logovani nove spusteneho procesu - umi
tusim zalogovat i environment a paramtry, prava atd., to by bylo taky
prijemne. Je nejaka moznost mit nejakou podobnou funkcionalitu bez
patchovani jadra? (Nebo na to jdu uplne blbe?)

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860