problem s bootem bez klavesnice

Ivo Panacek ivop na jlabs.cz
Pátek Únor 4 14:28:14 CET 2005

Ctirad Fertr wrote:

> Od kdy ? Používám to bez klávesnice roky na několika routerech a všechno
> funguje.
>
> Ctirad

Ja prave taky. A tohle je takrka standardni RHEL3 (tedy klon),
takze vec pro servery, takze se snad neda cekat, ze uz serveru
bude pripojena klavesnice.
Bohuzel nejsem uz zpetne schopen zjistit, od ktereho kernelu
to zacalo zlobit. Ale mozna se mi podari zkusit to na 32-bitovem
stroji. Az se v pondeli uvolni, nainstaluji na nej system.

--
S pozdravem
Ivo Panáček