kontrola priepustnosti linky - nefunkcne ssh - doplnenie

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Únor 4 15:17:14 CET 2005

Dne Fri, Feb 04, 2005 at 12:13:51PM +0100, Dusan Zatkovsky napsal:

> Tak pomocou ssh -1 som sa tam dostal, ani po restarte demona mi ale ssh v.2 spojenie nenadviaze.
> K ziadnemu upgrade tam nedoslo, este pred pol hodinou to chodilo.

Hm, to bude asi ztratovosti paketu, jestli ta linka zacala ztracet hodne
paketu nebo je mrsi, tak v podstate vsechny sifrovane veci prestavaji
fungovat.

Co se tyce dokazovani providerovi. Ti se deli na dve skupiny, jednak
solidni, kteri po takovem ohlaseni vyslou technika s notebookem, ten si to
zmeri sam a problem vyresi. Tam nic dokazovat nepotrebujete.

Druha skupina jsou takovi, kteri technika neposlou a tvari se, ze jim to
chodi. U tech v zasade plati, ze vedi ze to nefunguje a tak ani nemaji
potrebu tam nekoho poslat, aby se na to podival. Tam jim sice muzete
dokazat, ze to nefunguje, ale stejne je to dlouhodbe prd platne a je potreba
hledat nekoho jineho.

zdravim
dan