wifi - obcas neasociuje ESSID

Pavel Novák lists na innuendo.cz
Pátek Únor 4 21:01:35 CET 2005

Zdravíčko,
mám NTB Acer 4001Wlmi s Debianem unstable, Vanilla 2.6.10 a ipw2200
0.22. Je na něm hw tlačítko na zapnutí / vypnutí wifi. Je tak nešikovně,
že o něj občas zavadím a wifi vypnu. Pokud jej zmáčknu znovu, opět jej
většinou zapnu, po opětovném zapnutí Tx-Power sice není off ale 20 dBm,
nicméně občas se nezasociuje ESSID dokud celý systém nezrestaruju.
Restart rozhraní networking nepomůže. Přitom přes wlist mi to moji síť
najde, tak pak nerozimím, proč se to občas k ní nepřipojí.

Takhle vypadají výpisy:

wlist wlan0 scan
               wlan0     Scan completed :
           Cell 01 - Address: 00:C0:49:EE:39:98
                     ESSID:"VELKY_BRATR"
                     Protocol:IEEE 802.11bg
                     Mode:Master
                     Channel:11
                     Encryption key:off
                     Bit Rate:54 Mb/s
                     Extra: Rates (Mb/s): 1 2 5.5 6 9 11 12 18 22 24 36
48 54
                     Signal level=-46 dBm
                     Extra: Last beacon: 28ms ago

iwconfig wlan0
                wlan0     unassociated  ESSID:off/any
           Mode:Managed  Channel=0  Access Point: 00:00:00:00:00:00
           Bit Rate=48 Mb/s   Tx-Power=20 dBm
           RTS thr:off   Fragment thr:off
           Power Management:off
           Link Quality:0  Signal level:0  Noise level:0
           Rx invalid nwid:0  Rx invalid crypt:0  Rx invalid frag:0
           Tx excessive retries:0  Invalid misc:0   Missed beacon:0

Děkuji za každý nápad.

--
Pavel Novák