WXP - switch user - ako na to v KDE? / kdm ?

AntiTrust2 antitrust2 na gmail.com
Sobota Únor 5 00:15:57 CET 2005

DD.

Kamosovi som nainstaloval SARGE, je v celku spokojny, trosku sme sa
potrapili so zvukovkou, ale uz je to OK. Este ostava spojazdnit RCWT, D3
a pod., ale tu pomaha root.cz.

Avsak "nachytal ma" (dufam, ze iba mna, nie linux) tym, ze jeho (ozaj
PC-sikovna a pekna :) sestra ho casto vykopne na par minut od stroja. Na
WXP existuje "funkcia" switch user, kde sa ona logne, vytlaci si cosi,
ci pozrie mail, al. zasle SMS a kamo sa switchne nas5.

Toto ja v KDE spravit neviem - ako na to?

Viem, ze sa to da spravit aj cez povedzme ALT+F9 etc. (ako? - sam som sa
s tym kedysi hral v nejakom configu, ale neviem si spomenut), ale hlavne
by chceli to switch user - aby sa dalo odhlasit(!), avsak session ostala
bezat (s otvorenymi FF, TB, OOo ...)

Dakujem za pomoc

AT