WXP - switch user - ako na to v KDE? / kdm ?

Ondrej Scecina ojo na force.sk
Sobota Únor 5 09:37:16 CET 2005

> Avsak "nachytal ma" (dufam, ze iba mna, nie linux) tym, ze jeho (ozaj
> PC-sikovna a pekna :) sestra ho casto vykopne na par minut od stroja. Na
> WXP existuje "funkcia" switch user, kde sa ona logne, vytlaci si cosi,
> ci pozrie mail, al. zasle SMS a kamo sa switchne nas5.
>
> Toto ja v KDE spravit neviem - ako na to?

V novom KDE 3.4 to bude. Mam 3.3.91 a tam to funguje tak, ze si kliknes pravym
tlacitkom na plochu alebo lavym na K menu. No a je tam nieco ako Switch user.
V KDE 3.3.2 to zatial nie je, takze to riesim tak, ze v subore:

/usr/kde/3.3/share/config/kdm/Xservers

mam tieto 2 riadky:

:0 local na tty1 /usr/X11R6/bin/X -nolisten tcp
:1 local na tty2 /usr/X11R6/bin/X -nolisten tcp :1

A potom sa medzi uzivatelmi prepinam pomocou ctrl+alt+f7 a ctrl+alt+f8. Mam
gentoo, takze v SARGE to moze byt inak.