Traffic shapping na wi-fi

Damir ©poljarič admin na pcsvet.net
Sobota Únor 5 13:10:16 CET 2005

V pripojeni k internetu pres wifi nepovazuji za zadny problem. Wifi je
technologie dnes hojne vyuzivana, coz prinasi jiste komplikace s
rusenim. Ale presto, pokud nemate zaplacené pripojeni k internetu
rychlejsi nez samotna wifi technologie (to je jedno ze je to half
duplex), tak bych to neresil. Z vaseho prispevku sem pochopil ze mate
koupeny 1Mb pritazeny k sobe po wifi.. Akorad sem nepochopil proc by mel
byt problem s wifi.

K samotnemu prideleni internetove konektivity bych pouzil QoS. Napriklad
Prometheus QoS (od arachne) tohle docela dobre resi.

Damir  ©poljarič
ąéfredaktor PC Svět.net
www.pcsvet.net

admin na pcsvet.net