Traffic shapping na wi-fi

Damir ©poljarič admin na pcsvet.net
Sobota Únor 5 15:16:47 CET 2005

Ano, WiFi je Half Duplex, ale podle me je to systemu jedno. Realizace
prenosu po Wifi (stejne tak jako prenos vyuzivajici jinou technologii)
je realizovana na hw urovni, takze se to v systemu normalne rozdeluje na
odchozi a prichozi trafik, ktery se da jistym zpusobem ridit. Napriklad
pres ten QoS.

> <>
> Protoze wi-fi je half duplex spojeni a jak jsem psal - kdyz jsem se o
> tento problem naposledy zajimal (cca rok), tak mi bylo sdeleno, ze
> zajistit QoS na half-duplexovem spojeni je dosti komplikovane (upload
> a download se scita).

Damir  ©poljarič
ąéfredaktor PC Svět.net
www.pcsvet.net