CDMA, občas některé servery nefungují

Robert Vojta robert na v0jta.net
Sobota Únor 5 17:08:13 CET 2005

Zdravím,

  čas od času se mi stane, že jsem připojen přes CDMA a některé servery mi
fungují a na některé se nedostanu. Nedá se to vůbec vystopovat, protože každý
den je to jiný server. Mám 100% jistotu, že funguje a nic mu není, protože z
druhého PC přes jiné připojení funguje.

  Nejde jen o HTTP, ale i SSH, IMAPS, POP3S, FTP, ICMP, ...

  Kdyby celé to spojení spadlo, dobrá. Ale mám pocit, že Eurotel náhodně
vybere jeden server, který používám a na čas ho blokne. Za pár hodin zase
funguje ... Proč by to Eurotel dělal? Jen to vyvolává takový dojem ...

  Nestává se to někomu? Nevíte někdo něco bližšího? Ptám se raději dříve než
začnu "bombardovat" Eurotel ...

Díky, pěkný víkend.

--
Robert Vojta