bezp. nastroje pro firewall

Jan Markus markus.jan na seznam.cz
Sobota Únor 5 17:10:26 CET 2005

Dalibor Straka napsal(a):
> No tak scanuje no... Zajimalo by me, co s takovym clovekem udelate:
> - zakazete mu jeho IP :-)))
> - zakazate cely segment C? :)
> - podate trestni oznameni?
>
> V tom pripade si poridte dalsiho pracovnika.

Mel jsem spis na mysli sledovani vseho, co moji sitovku vystrcnou ven
muze potkat - ciste pro studijni ucely. Teprve se v tom ucim plavat ;)

> S tim bych si hlavu nelamal. Pres ICMP vam na fw nikdo nevleze. Akorat
> by pres to mohl po uspesnem nabourani systemu udrzovat backdoor, ale to
> je "kdyz -> pak".

A prave proto hledam takove programky, ktere mi reknou, ze uz se ke me
nekdo dostal, abych to odpojil, analyzoval, zalatal, pripadne
preinstaloval...

Diky za rady a podnety, budu toho muset jeste hodne precist.

S pozdarvem,
Jan Markus