CDMA, občas některé servery nefungují

Vaclav Lorenc valor na ics.muni.cz
Sobota Únor 5 22:13:18 CET 2005

On Sat, 05 Feb 2005 21:18:52 +0100, ACMik wrote:
> Vazne je nejaky problem u Eurotelu, kazdy den se ozve nejaky zakaznik,
> ktery se na servery u nas dostat nemuze. Nejvic me fascinuje ta
> "nahodnost" - ze by nejake transparentni proxy nebo neco podobneho?

Houby do toho vidim, ale co se mi podarilo vyzkoumat, tak pakety z CDMA ->
Net dojdou bez problemu, zasadne se ale nevraci odpovedi, pricemz bych to
videl, ze se ztraci nekde prave na hranici ET a zbytku sveta.

Tudiz bych to spis tipoval na nefunkcni NAT/PAT a nebo neco s tim
souvisejiciho. Mozna to spatne poznava stav spojeni nebo tomu vypadavaji
zaznamy z tabulky, cert vi..

Rozhodne jim to nezavidim, ale taky mi to vadi :-|

--
Vaclav Lorenc (http://www.fi.muni.cz/~xlorenc1) --------------------
:: Two of the most famous products of Berkeley are LSD and Unix.  ::