X pres konzoli

Martin Masin masin na fzu.cz
Sobota Únor 5 23:30:17 CET 2005

Dobry pozdni vecer,

	u toho ssh to bude pravdepodobne tim, ze to ma sshd zakazane.
Podivejte se do /etc/ssh/sshd_config na to, jak mate nastavene
X11Forwarding - nejspis tam mate no (napriklad v Debianu je to defaultni
nastaveni). Zmente na yes. Pak restartovat sshd.

				Martin Masin

On Sat, 5 Feb 2005, David Tlustý wrote:

> Zdravim
> Mam jeden problem. Nainstaloval jsem si SUSE 9.0 a nejde mi spoustet
> graficke aplikace z konzole, kdyz jsem pod rootem (napr.
> opt/kde/bin/konqueror)
>
> pokud to zkusim pres ssh -X, tak zase
>
> Xlib: connection to "localhost:10.0" refused by server
> Xlib: Invalid MIT-MAGIC-COOKIE-1 key
> konqueror: cannot connect to X server localhost:10.0

> kde by mohl byt problem?

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  (420) 220 318 430
Institute of Physics AS CR      Fax    (420) 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html